Copyright

Zdjęcie z nagłówka oraz banneru pochodzi z holunder.deviantart.com.
Posiadam zgodę od właścicielki tego konta na wykorzystywanie jej prac.

Informacje

- Nowe wpisy z reguły pojawiają się w kilkudniowych odstępach. Każdemu kto przeczytał poprzednią notkę wysyłam w komentarzu wiadomość o pojawieniu się nowego posta, aczkolwiek rozumiem, że nie musi się to spotkać z aprobatą. Jeżeli takowych powiadomień sobie nie życzysz - powiedz.

- Całą treść bloga obejmuję prawami autorskimi, gdyż jest to moja praca i nie życzę sobie, by ktoś ją wykorzystywał dla własnych celów. Jeśli chcesz ją dla konkretnych potrzeb skopiować prosiłabym najpierw zapytać.

- Jeżeli chcecie zobaczyć banner swojej strony w stopce z reklamami na dole bloga, proszę śmiało proponować - jestem otwarta na wymiany linków :)

- Summit Creative posiada swój podblog. Możecie znaleźć na nim m. in. opisy kategorii, w jakich pojawiają się tu wpisy, nieco o mnie jako autorce, elitę, czyli listę ulubionych blogów, dokładniejszy spis treści oraz parę informacji na temat bloga - pochodzenie adresu, itp. Zachęcam do czytania.

- Mój blog oczekuje aktualnie na opinię ze strony Krytycznie Oceniających i Dark Evaluation.

19 lutego 2013

013. W poszukiwaniu butów na wiosnę...

Można by stwierdzić, że oto i w jednej chwili większość moich planów na ostatni tydzień ferii właśnie umarła. Kurs graffiti nam odwołano, bo dyrektorowi domu kultury "farbą śmierdzi". Bez większej krępacji zabronił nam więcej organizować spotkań. Gdyby była wiosna to wiadomo, bez problemu można by to przenieść na dwór, a tak to niestety trzeba przecierpieć i nawdychać się nieco zapachu sprejów, no cóż. Od nas jakoś nikt nie umarł, a właściciel, mający swój gabinet dwa piętra wyżej stwierdził, że mu to przeszkadza i mamy kończyć. "Bo śmierdzi".  Zdecydowanie najbardziej było mi szkoda naszego prowadzącego. Młody facet, z ambicjami, chciał się z nami podzielić swoją wiedzą w tym zakresie, a tu nagle, mimo wyrażonej wcześniej zgody, postanowili mu w połowie przerwać. Obiecywał kontynuację na wakacjach. No to ma już zapewnione, że na pewno tego lata znów się zobaczymy. Ja tego tak nie zostawię. Zaczęłam to skończę.
Szkoda mi również osób, których talent w owym zakresie mógł się dzięki tym warsztatom znacznie rozwinąć. No ale nie, bo przecież "dyrektorowi śmierdzi".

Cóż, przynajmniej zawsze pozostaną wspomnienia. I pamiątka po niedokończonym kursie - zdjęcia, które postanowiłam na zakończenie zrobić.

Jak to nasz prowadzący stwierdził:
"- A co zrobimy teraz z tym graffiti?
- Zostawimy, niech im śmierdzi" :)

W takim razie co będę robić przez resztę ferii? Poza sobotnim wypadem do kina raczej nie mam innych planów. Postaram się więc pewnie napisać kilka notek na bloga, coś pooglądam, coś poczytam ("Romeo i Julia" niestety samo się nie przerobi)... Razem z przyjaciółką zakładamy ocenialnie blogów (wszystkiego trzeba w życiu spróbować), więc pewnie popracujemy nad nią. A poza tym to się zobaczy. Tak kreatywnie jak w tamtym tygodniu raczej już niestety nie będzie, choć zamierzam się o to postarać.

Dziś po powrocie z nagle przerwanego kursu razem z Kają (przyjaciółka) wstąpiłyśmy do galerii handlowej, w poszukiwaniu dla mnie jakiś butów na wiosnę (a raczej na ten okres gdy na kozaki już za ciepło, a na trampki wciąż za zimno). Zeszłoroczne już się raczej tym razem nie sprawdzą. Od jakiegoś czasu przeszukiwałam Internet w poszukiwaniu zachęcających mnie ofert w znanych mi sklepach. Parę ciekawych nawet się znalazło. Z racji, że bardziej komfortowe jest dla mnie podotykać, zmierzyć i osobiście zobaczyć niż ryzykowanie zamawiać w sieci postanowiłam obejrzeć dane buty na własne oczy. Swój ideał na ten rok już znalazłam (jeszcze nie kupiłam, ale mam taki zamiar), choć miałam kilka ewentualności. Nimi, jak i paroma innymi zachęcającymi mnie ofertami, planuję się tu z wami wszystkimi podzielić. Tak więc...

Tutaj znalazłam najwięcej swoich "ideałów". Wśród nich jest również ten, który zamierzam kupić. Ogółem jestem prawdziwą fanką tej marki i zdecydowana większość moich ubrań od niej pochodzi. Z butów tymczasowo miałam tylko jedną parę, ale na jej podstawie mogę stwierdzić, że odpowiednio traktowane nie niszczą się. No i są wygodne, a to najważniejsze. Z całego obuwia jakie House na wiosnę 2013 ma nam do zaoferowania, najbardziej przypadły mi do gustu:

 
 Ostatnie z powyżej pokazanych zamierzam sobie kupić. Co sądzicie?

 Cropp również zalicza się do jednego z moich ulubionych sklepów, choć House'a jednak dla mnie nie przebija. Ale buty tu mają świetne, już nie raz trafiłam na wspaniałe oferty idealnie spełniające moje wymagania. Tymczasowo zauroczona jestem następującymi:

 

 Mój ulubiony i najbardziej zaufany sklep internetowy. Fajnie, bo można tu trafić na spore przeceny oryginalnych firm, jak np. Adidas, Converse czy Nike. A więc opłaca się przejrzeć od czasu do czasu jego oferty ;) Tymczasowo mogę wam polecić kilka następujących par, ale już w nieco wyższych cenach:
 
 


Nie kupuję tu zbyt często, ale przyznam, że lubię ten sklep - przede wszystkim za to, że można znaleźć tu naprawdę ciekawe oferty, w dodatku w cenach bardzo niskich, z jakich buty zazwyczaj nie słyną. Tymczasowo najbardziej podoba mi się:

 

To by było na tyle. Wiem że mało, ale szukanie jednak trochę zajmuje, a ja chcę skorzystać z ostatnich dni mijających ferii. Może jakieś anime obejrzę? W sumie to byłby dobry pomysł, dawno tego nie robiłam. Co proponujecie? Podajcie tytuły i ich gatunki :)

22 komentarze:

  1. Mi najbardziej podobają się czarne buty w białe kropki z housa:) Ale te, które ty chcesz kupić też są fajnee:] Ja musze kupić sobie na wiosnę czarne conversy albo vansy( Skrillex ma takie);D
    U mnie już za chwilę nowy wpis z PLAYLISTĄ moich hitów:) Narazie jest w trakcie pisania:)
    Pozdr.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej podobają się ostatnie z butsklep.pl A co do nieskończonego kursu: To (moim ,,skromnym" zdaniem) świadczy tylko o tym dyrektorze. Nie chce ? Łaski bez. Można by było spróbować znaleźć inne dobre miejsce na ten kurs lub właśnie dokończyć w wakacje. Fajny ci się prowadzący znalazł. Niewiele jest takich co nie chce ,,odwalać" swojej roboty (zwłaszcza że warsztaty są darmowe) tylko jest zaangażowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay szkoda, że tak się stało o.o Swoją drogą nie rozumiem tego dyrektora, spaye pachną genialnie. Tak samo jak zapach farb czy lakierów *.* zawsze wdycham xp A co to za napis? bo mimo wszystko nie umiem dojść do tego co tam pisze xp Co do butów to najbardziej w oko mi wpadły te w kropki, są śliczne :) Też muszę się wybrać na jakieś zakupy. Potrzebuję butów do loliciej sukienki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to nie wiem co tam jest napisane, nie powiedzieli nam :P

      Usuń
  4. Przykro mi, że tak to wszystko się potoczyło i przerwano kurs :(
    Ciężko musieliście pracować nad tym napisem :)
    Ja teraz poszukuję balerin oraz butów na obcasie na zbliżający się wielkimi krokami komers.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tak wyszło :(
    Ja teraz poszukuję vansów z nowej kolekcji :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog :)
    http://fundmos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię zapach farby i mi to nie śmierdzi XD Szkoda, że ten kurs odwołany, ale genialnie wyszły te grafitti ;) Pewnie ciężko było takie stworzyć... I niech im tam teraz mocno śmierdzą XDDD Z butów najbardziej mi się podobają te przedostatnie szaro - różowe. Na lato lepiej zabezpieczyć się w parkę bucików, więc notka przydatna! Coś się tam wybierze troszkę chodząc po sklepach ;*** PS: nn u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. chamsko ze strony dyrektora.
    Ja też poszukuję butów na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi chyba najbardziej podobają się te w biało-czarne grochy :D ale to chyba w mojej dawnej miłości do takowych grochów :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka ;3
    Tak przewidywałam, że napiszesz właśnie o swoich poszukiwaniach butów na wiosnę :P
    Żałosny ten dyrektor... Po co się godził, jeśli miał to tak szybko przerywać? I to z tak błahego powodu?! Dobrze, że przynajmniej nadrobicie stracone w lato ;)
    Śliczne to graffiti *-*
    Lubię bardzo house'a, ale moim ulubionym sklepem jest cropp :P
    Najbardziej spodobały mi się buty z butsklep.pl i te czerwone z Boti :)
    Anime polecę ci na gg, jak będziesz :D
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie same buty jak te na ostatnim zdjęciu, takie jak te niebieskie tylko, że czerwone :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ;)
    + obserwujemy?
    http://the-sky-full-of-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są czerwone z Boti, ale nie do wszystkiego pasują. Czarne w kropki z house'a <3 jak zakładacie ocenialnię blogów to możecie ocenić mój ;) minnemay.webnode.com

    OdpowiedzUsuń
  14. również poszukuję butów na wiosnę ;) nie potrafię się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie muszę się przejmować butami na wiosnę, mam kilka par z zanadrzu : D

    OdpowiedzUsuń
  16. te buty z boti te niebieskie są fajne, bo miałam takie czarne, ale w miesiąc się rozleciały :(
    Nie wierze, że Was wyrzucili z tdk'u, no nie wierzę -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty już mam, więc nie szukam ;p Anime hmm... jeśli masz ochotę na coś lekkiego ''Sakurasou no Pet na Kanojo'' ^^ Takie trochę komediowe, można powiedzieć ;)
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Dyrektorowi śmierdzi. Fajnie. Osobiście za graffiti nie przepadam, ale żeby odwoływać zajęcia...Eh.

    Co do butów, te które chcesz sobie kupić są nawet-nawet, choć mogłyby być fajniejsze. Pierwsze są okropne a drugie tak fajne że zastanawiam sie, czy nie chcę ich kupić.

    Te z Croppa na przwdę mi sie nie podobają.

    Buty przez ciebie ukazane z Butsklep.pl nie są w moim stylu (czekaj, ja mam swój styl? xD)

    Te z BOTI, to wyłącznie drugie i tylko ewentualnie.

    Najwyraźniej w kwestii butów nie lubimy tego samego.

    Pytanie końcowe o anime: Nie wiem co lubisz i nie znam gatunku większości (choć się domyślam, ale wolę nie mówić, a jestem leniem i nie będę szukać z jakichś potwierdzonych źródeł.)
    Ostatnio mi się nudziło i oglądałam losowe anime na kreskóweczkach. W łapki wpadły mi dość ciekawe tytuły (+ te które postanowiłam oglądnąć kiedy oglądałam co nowego w sezonie): Sakurasou no Pet na Kanojo ; Boku wa Tomodachi ga Sukunai (Trochę Ecchi, z tego co wiem) ; AKB0048 (muzyczne) ; Love Live! School Idol Project (Muzyczne) ; GJ-bu ; Tamako Market ; Amesia (niedługo się kończy, podobno :( ) ; Kotoura-san (OMG, kocham) + Inazuma Eleven, które niedługo będzie oglądnięte przeze mnie po raz 4. Oglądam po FR bo w tym języku są wszyskie odcinki (co do jednego!) i najlepsze głosy postaci, ale w polskim jeszcze nie wszystkie są (chyba będzie 3 sezon się pojawiał na kreskóweczkach, z napisami pl)
    Ja nie mam chyba ulubionych gatunków, zresztą sama widzisz. Chyba. No i ponownie się wzięłam za serię, z którą wszystko się zaczęło. (mówię tu o Chobits, które sama mi, nam poleciłaś c:)

    Pozdrawiam,
    ~Krystzałowa

    OdpowiedzUsuń

- Odwiedzam każdego kto włoży choć odrobinę wysiłku w przeczytanie wpisu i da tego wyraźny przejaw w pisanym komentarzu.
- Chętnie przyjmuje od moich czytelników powiadomienia o nowych postach na ich blogach.
- Spam mi nie przeszkadza, aczkolwiek proszę się do niego nie ograniczać.
- Zawsze czytam Wasze notki w całości i miło by było otrzymać to samo.
- Obserwacja za obserwację? Nie do mnie z tym.
- O ile jesteś anonimem, nie musisz podawać mi adresu do swojej strony - z pewnością ją znajdę i wpadnę :)
- Z chęcią biorę udział w blogowych nominacjach.